úterý 13. března 2012

Knihy, které...(2)

Zase je tu úterý a to znamená, že se už podruhé můžete podívat na můj seznam knih. A jaké je téma?



 ...mám doma už dlouho, ale ještě jsem se k nim nedostala!


Temný ráj
První díl (Hlas nože - recenze) byl naprosto dokonalý. Pokud jste ho ještě nečetli, tak je mi vás upřímně líto a doufám že to brzo napravíte. Ne všem by mohla tato kniha sednout (zvláště kvůli množství krve, která se tady prolije), ale pokud máte rádi Hunger games -už jen týden a kousek!- bude se vám Hlas nože líbit. Já jsem se k druhému dílu ještě nedostala, protože... No, já sama nevím. Moc se na něj těším, jenže se mi tu nakupilo velké množství knížek, na které musím napsat recenze a na Temný ráj mi nezbývá čes. Je to škoda, no.


Krásní mrtví - Arizona
Po Jonasovi ani nemám ani moc chuť tento druhý díl číst. Obálky jsou pěkné, to ano, ale tím to končí. Příběh je v podstatě o ničem, ale pro mladší čtenáře to není špatné. Uvidím, kdy se k ní dostanu, třeba o prázdninách, to budu mít snad chuť si přečíst Arizonu a snad se i zasmát na absurditou některých výroků.

Misery
Od Stephena Kinga jsem zatím nic nečetla -nekamenujte mě prosím!- a jediná jeho knížka, kterou mám je ve francouzštině. Není nijak tlustá, ale stránek připomínající levný toaletní papír v ní je skoro čtyři sta a navíc jsou v ní slovíčka, které se běžně nepoužívají. Takže z těchto důvodů jsem to předem vzdala a odložila to na příští rok, kdy má francouzština bude zas o kousek lepší.

Čas opovržení
Tuhle knížku jsem dostala od bráchy, ať konečně čtu taky něco pořádného ne jen samý nesmysly. No, jak myslíš bráško :D. Ještě jsem se k ní nedostala, protože vím, že na mě počká. Předchozí díl se mi líbil, nebyl to sice můj obvyklý šálek čaje, ale bavilo mě to. Zaklínač je prý s každým dílem lepší a lepší, takže se k němu budu snažit dostat co nejdříve. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))