úterý 6. března 2012

Knihy, které... (1)

Tak, vymyslela jsem si další novinku :D Není to nic originálního ani nic fantastického, ale cítila jsem, že by mě to mohlo bavit a mohlo by to zajímat i Vás, mé čtenáře. A o co vlastně půjde? V úterý zveřejním seznam knih i s mým komentářem na různé téma. Těch témat mám už pár předem nachystaných a jsou celkem zajímavá a různorodá, takže se snad nudit nebudete. Jako první téma jsem si zvolila...

 ...mě zklamaly!

Čtyři poslední věci 
Po prvním díle jsem čekala to stejné od dílu druhéhom jenže ouha.  Čtyři poslední věci mě neskutečně nudily a některé téměř nekonečné pasáže jsem přeskakovala. A čím blíž jsem byla ke konci, tím víc jsem se na něj těšila. A proč byly tak špatné? Netuším, oba díly jsou si v podstatě podobné, jen asi přibylo množství zbytečných opisů a odskakování z hlavního děje.  

Čísla - Na útěku

Celkově příběh nebyl špatný, líbil se mi. Jediné mínus byl použitý slovník. Chápu, že Jem je z nižší společnosti, ale co je moc, to je moc.  Druhý díl mě z tohoto důvodu anii neláká, i když jeho obálka je nádherná.

Zlodějka duší
Podle obálky jsem čekala, že půjde o nějakou paranormální roamnci pro mladistvé. A přitom to bylo možná tak pro děti na základní škole. Tohle je jednen z případů, kdy spoléhat se na hezkou obálku je blbost. Snad  v další díly budou lepší.

Jako v pavučině
Tady jsem byla nevíce zklamaná u té obálky. Nechápu, jak něco takového mohl někdo vůbec vytvořit. Má ten člověk aspoň špetku vkusu? Mít ji v knihovně, tak trpím nočními můrami....

Zavržený
Tak v tomto případě jsem se nechala strhnout davem. Všude o Zavženém bylo slyšet, všichni ho vychvalovali. Chvíli mi sice trvalo, než se mi kniha dostala do ruky, ale i tak nadšení z ní čtenáře neopustilo a s nedočkavostí čekali na další díl. Mě, bohužel, příběh vůbec nezaujal, nenašl ajsem v něm nic, co by mě donutilo si knihu oblíbit, takže jsem po reakcích okolí byla zklamaná. A s druhým dílem ještě víc, protože u něho jsem nedošla ani do druhé kapitoly.

4 komentáře:

  1. Z těchto zmíněných jsem četla Čtyři poslední věci, Zavrženého a Paranormálové. Z čehož byly naprostá ztráta času právě Paranormálové.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s tím Zavrženým, zbytek jsem nečetla :)
    Andělé nejspíš nejsou nic pro mě :D ale je fakt, že ač jsem byla celkem zklamaná, nakonec mám v poličce z knihovny vypůjčený i druhý díl - třeba bude lepší!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nic z toho jsem nečetla, tak nemůžu soudit, ale kamarádka říkala, že ty čísla jí taky zklamaly.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, tenhle projekt mě opravdu zaujal. Třeba se také časem připojím :-)
    A z výše uvedených jsem žádnou nečetla, a jelikož tě zklamaly, asi být smutná nemusím, že :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))