pondělí 5. března 2012

Je suis impatient de...(2)


Měsíc březen bude ve znamení....HUNGER GAMES! Kdo se těší stejně jako já? No, kdo? :D Konečně je to tady, vážení. Připravte si hromady kapesníčků a stejní nadšenci si vyrobí speciální tričko! :D Jo, mám v plánu si vytvořit triko s tématikou HG a doufám, že nás podobných pochybných individuí bude víc. Re-Reading knih dělat nebudu, protože si děj pamatuju dokonale a stejně některé pasáže si filmaři předělají podle sebe. Doufám, že to katastrofálně nezkazí a myslím, že to snad ani nejde, protože celý příběh snad nepředělají.

A co budu číst? Tak, protože na konci měsíce nás čeká čtvrtý a poslední díl ze série Odkaz dračích jezdců - Inheritance a já jsem nečetla zatím ani jeden díl, budou předchozí tři díly hlavním bodem mého čtecího kalendáře. Snad se mi tyto neuvěřitelně tlusté knihy podaří do vydání posledního dílu přečíst a najít si mezitím čas i na tu hromadu recenzáků, co na mě tak smutně kouká (hlavně od úúúžasného Fragmetu, který mě překvapuje stále víc a víc.).

Na blogu toho v posledních dnech moc nepřibylo, byla jsem na lyžáku (kde to bylo opravdu úžasné a já naivka jsem si s sebou vzala Čas čarodějnic, že ho tam přečtu, jenže nebyl čas. Jediné co jsem přečetla, bylo ubohých 80 stránek cestou tam. A protože momentálně musím dohnat ztracený čas, odkládám tuto knihu a netuším, kdy se k ní vrátím. Ale musím říct, že mě zatím bavila.) a momentálně jsem i nemocná. Není to tak hrozné, ale nemám vůbec energii číst, protože po pár stránkách mi padá hlava a já usínám. Tak se na mě prosím nezlobte a doufám, že mě nezavrhnete a stále sem budete chodit, i když moc nových článků nepřibývá.

Jinak jste si určitě všimli, že tento měsíc také vychází první díl ze série Bohové Olympu, která navazuje na tu o Percym Jacksonovi. A já skáču radostí, protože se ráda znovu setkám se starými přáteli :)). Vychází také spousta dalších skvělých knížek, na které se můžete těšit (což se nedá říct o vaší peněžence) a zaplnit si jimi své knihovny.

Možná se budete divit proč to sem tahám, ale přesto to udělám. Už jste se v posledních dnech koukali z okna? Divná otázka, že? :D Ale i tak, viděli jste to? Přichází JARO! Teda aspoň tady u nás ptáci už štěbetají a tráva se začíná zelenat. I když miluju zimu, takováhle změna mi dělá opravdu velkou radost :D

A co psát dál? No, vymyslela jsem si nový projekt, který odstartuje už zítra. Není to nic originálního ani světoborného, ale snad by vás to mohlo zajímat. Půjde o seznamy knih a mé komentáře, proč zrovna ony a každý seznam bude mít jednotné téma. Je to podobné (no, hodně podobné) Top týždňa od Luu, ale nebude to stejné (aspoň se o to budu snažit). Tak doufám, že mě neobviníte za kopírování.

2 komentáře:

  1. Přidávám se do řady imtatient de Hunger games,nemůžu se dočkat. Doufam,ževse brzy uzdravíš! Taky jsem.si všimla jara,konečně je tady:) snad už neodejde

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))