čtvrtek 29. března 2012

Dopisy hrdinům I.

Protože obvykle ve čtvrtek mám díru, co se týče článků na blogu, přemýšlela jsem čím ji doplnit a snad jsem vymyslela něco přijatelného. To už budete muset posoudit vy.
Inspirovala jsem se školními hodinami literatury a hlavně dílem Listy heroin. To jsou fiktivní dopisy, které psaly ženy herojské doby manželům a milencům. Většinou jsou to mýtické postavy. A co jsem z toho vytvořila já? Každý čtvrtek napíši jeden dopis a to nějakému knižnímu hrdinovi. Téma psaní je libovolné, snad jen je důležité zdržet se spoilerů. Pokud se bude chtít někdo přidat k mému ,,projektu" nejsem proti.
A k mému dnešnímu dopisu: není to nic moc. Je to můj první dopis, proto je takový mírně zmatený. Příště to snad bude lepší :)


Drahý Percy,
je mi líto, že neumím psát alfabétou, takže s přečtením tohoto dopisu budeš mít trochu problém. Za to se omlouvám a už teď pečlivě cvičím svou řečtinu, abychom si mohli začít dopisovat dlouhodoběji.
První věc, kterou ti chci napsat je, že tě úplně žeru. A hlavně tvoji filmovou verzi. Sice se někdy chováš trochu dětinsky, ale to mi nevadí. Z toho někdy vyrosteš a nebo tvá budoucí manželka (já) tě toho zbaví.
Druhá věc je, že ti chci poděkovat. Vzhledem k tomu, že se tvá dobrodružství odehrávají v prostředí inspirovaném starověkým Řeckem a řídí se mnoha bájemi a pověstmi, pomohlo mi to z literatury dostat pěknou známku. A dokonce bez učení. Stačilo mi přečíst si tvé příběhy a informace mi do podvědomí naskákaly samy.
Mám jednu poznámku k tvému vztahu s Annabeth. Možná je to dcera Athény, možná je chytrá (ale to jen díky své matce) a možná i trochu hezká, ale já jsem lepší. Jednak se Annabeth nevzpamatovala z Lukova osudu a to znamená, že na něj často myslí. A další věc je, že ti říká ,,chaluhový mozečku" to od ní není hezké, že? To bych já nikdy neudělala.
Bohužel jsem jen člověk, žádného božského předka nemám ale to by ti snad nevadilo, ne? Miluju vodu a potápění. A asi bych se naučila mít ráda tvého bratra kyklopa, vypadá docela sympaticky (až na to, že to jedno oko je docela děsivý). Nevím, co dál bychom mohli mít společného, ale věřím, že bychom něco našli.
S přáním všeho dobrého
Tvá obdivovatelka z lidského světa
                                                               

5 komentářů:

  1. Páni :D Tak jsem se pěkně nasmála. Annabeth má asi velkou konkurenci. Pokud nebudeš proti, rozhodně se ráda přidám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A Annabeth nemá šanci :D Proti nejsem, budu jen ráda.

      Vymazat
  2. Ty jo, to je opravdu skvělý nápad!!:D

    OdpovědětVymazat
  3. To je pěkné! :D :) Páni, prostě skvělý nápad. Docela jsem se nasmála. :) Vážně bomba, dost se těším na další heroický dopis! Vůbec ale vůbec to není špatný nápad!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké. :) U nás ve škole byla jednou podobná soutěž, jenom jsme měli za úkol napsat dopis někomu z minulosti.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))