pondělí 6. února 2012

Je suis impatient de...(1)

Rozhodla jsem se vytvořit novou rubriku, ve které najdete to, na co se těším v daném měsíci. Bude shrnutí všechno na co se chystám, co hodlám udělat, co chci přečíst. Prostě si představte shrnutí, ale na začátku, místo na konci. Většinou se příspěvek do této rubriky na blogu objeví v prvním týdnu měsíce a protože jsem na tento nápad přišla až teď, tak má první příspěvek mírné zpoždění, ale to snad nevadí, ne?
V únoru mě toho čeká poměrně hodně, tento týden máme pololetní prázdniny, ale moc si neodpočinu, protože první týden po nich nás ve škole čeká hodně testů a navíc musím odevzdat dvě práce do francouzštiny. Jedna je popis osoby, kterou jsem si vybrali už na začátku roku. Vybrala jsem si Fausta a ani nevím co mě k tomu vedlo, ale nebude to tak těžké (doufám). Součástí tohoto projektu je i onu osobu namalovat a to bude horší. Neumím malovat :D Druhý práce, kterou chci odevzdat je fiche de lecture, něco jako referát o knížce. Kamarádka mi půjčila druhý díl Percyho Jacksona Moře nestvůr a zatím se to čte celkem dobře. Jsem na 55 stránce :)).
Na konci února jedeme na lyžák. Letos budu lyžovat poprvé, tak doufám, že jsem to nazapomněla a nic se mi nestane. Navíc jedeme do Rakouska, do Alp a o to víc se bojím, protože tím se zvyšuje šance, že se ztratím :D Držte mi palce, prosím!
Na únorovou poličku k přečtení jsem si dala první díl Ságy o zaklínačovi - Krev elfů . Chtěla jsem si ji přečíst už dříve, hlavně protože mi ji doporučil můj bratr, který moc knih nečte. Většinu knížek, které jsou jeho oblíbené, mám ráda i já, takže jsem se s chutí vrhla i do zaklínače. Knihu jsem už dočetla a recenzi očekávejte během tohoto týdne. Zatím vám jen prozradím, že se mi Krev elfů líbila a druhý díl plánuji přečíst v březnu. Dále chci přečíst Čas čarodějnic, Prokletí titánů, Hunger games 3 a pak ještě další, jen jsem se ještě nerozhodla jaké. V lednu jsem přečetla celkem 14 knih, ale hlavně díky tomu, že jsem byla nemocná. V tomto měsíci to vidím tak na deset knih :)
Nedávno jsem ,,objevila" novou sérii, která se hned zařadila mezi moje nejoblíbenější. Je to Pravá krev a já jsem minulý týden přečetla šestý díl ani ne za 24h.
Kromě knih sleduji i seriál Glee a v díle číslo 12 bude můj oblíbený zpěvák Ricky Martin. Tak vám přikládám malou ochutnávku! :D A Ricky v ní  vypadá opravdu dobře...
Tento měsíc si nebudu kupovat žádné knihy a neplánuji to ani v březnu, ani v dubnu. Bohužel musíme šetřit a mě to kupodivu ani nevadí, protože... jedeme do Thajska! Jo! Rodiče mají výročí svatby (20 let) a tak naplánovali poslední společnou dovolenou (prej jsme už dost velcí, takže příště pojedou bez nás). A protože je Thajsko daleko, bude ta dovolená drahá, takže šetříme. Je to škoda, ale já se těším do moře :))
Já vím, že v poslední době na blog moc článků nepřibývá, ale hlavně je to tím, že nejsem připojená do žádného projektu a také jsem omezila nic neříkající meme. Na toto téma vznikl třeba článek u Abyss, tak pokud jste ho četli, možná chápete proč.
A to by mohlo být snad vše. Byla bych ráda, kdyby jste mi do komentáře napsali, nějaké své názory na tento projekt. Co mám zlepšit, co se vám líbí, s čím souhlasíte nebo ne (například: Ricky je sexy!!! :D). Možná jsem na něco zapomněla, ale tohle je snad to nejhlavnější na co se v únoru 2012 těším.

6 komentářů:

  1. Je, tak to se mi líbí :) Do toho bych taky klidně šla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že je to super nápad! Tu francouzštinu určitě zvládneš,navíc si myslím že ta fiche de lecture je něco podobnýho co děláš tady a tady ti to jde skvěle:) Ty hory ti závidím, v Rakousku jsem nikdy nebyla. A to Thajsko koneckonců taky, ale já mámhrůzu z létání. Tobě to nevadí?

    OdpovědětVymazat
  3. Hej tak to Thajsko jako.. opravdu se máš, taky bych tam hned jela :))
    Hunger games 3 si MUSÍŠ přečíst, je to naprosto dokonalé!! A ještě jednou - s tím Thajskem se fakt máš :))

    OdpovědětVymazat
  4. Kapitánka Nemo: Sice jsme neměla v plánku dělit, ale nebudu sobec, klidně se přidej! :D Jen taková maličkost, mám v plánu dělat ke každému měsíci novej úvodní obrázek, ale klidně si můžeš udělat svoje nebo moužívat ty moje. Je to jedno, budu ráda, když se přidáš :))
    Wewerka: Jo, už jsem na šedesáté stránce :D Ještě že mám po ruce i českou verzi, protože slovíčka joko hraniční hlídka a držení formace ve škole neberem :D Létání se nebojím, horší bude to padání... :D
    Rodaw z Knihánkova: Děkuju, taky se tam hrozně těším :)) Bude to super. A HG 3 jsem už četla (mimochodem: nemůžu se dočkat filmu!), jen to teď budu číst podruhé, kvůli recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to gratuluju,já ldyž mám číst třeba anglickou knížku tak to není nijak slavný:D a nestraš,od koho bychom pak veěděli co máme číst?

    OdpovědětVymazat
  6. Wewerka: Však já vím, jak si na tom s angličtinou :D A k tomu druhém, podívala by ses na jiné, lepší blogy :D nebo by si to mohla převzít po mě :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))