sobota 17. prosince 2011

Vánoční foto výzva


Už zbývá jen týden do Vánoc, proto Vám chci představit mou sbírku fotek s Vánočním tématem. Je to součást Vánoční foto-knižní výzvy od Nikky Finn probíhající od 26.11. do 6.1. Zatím jich není moc, ale doufám, že to za ten následující týden doženu.

1.Sníh
Přestože u nás sníh ještě není, podařilo se mi vyfotit ,,první'' letošní vločku. I když to vypadá, že tam není, já vím, že tam je :D
2. Za oknem
Fatka je focena o půl třetí. Dny jsou čím dál kratší, ale aspoň se prospím.
3. Kniha, kterou čtu
Přesně v 18:00 17.12.2011 jsem na straně 319 u věty ,,Brzo ti přinesu další míček,"

4.Dárek (zabalený)
Tak tyhle dárečky jsou od babičky. Já sama dárky balím až na Štědrý den, ale protože babička s dědou bydlí daleko, poslali nám dárky už teď.
11.Svíčka
V pozadí je kytička, kterou dostala mamka k narozeninám a ještě dál za ní je stěna obložené kamenem. Táta se s ní piplal  docela dlouho, nadával, ale nakonec se mu to podařilo a vypadá to docela dobře.
21. Něco typicky českého
Nevím, jestli je to pro Český národ typické, ale u nás v ulici je má za oknem snad každý.
22.Něco co sem nepatří
Přestože mám školní tělocvik ráda, někdy mám chuť do příští hodiny nepřijít. Tohle se mi stalo při šplhu na laně. Ale dostala jsem se až nahoru! :D
24. Něco typicky Novoročního
Co by byl Silvestr bez ohňostroje?

3 komentáře:

  1. Ja tiež balím darčeky až na Štedrý deň, ale až podvečer, predtým ako ich dávam pod vianočný stromček, čiže zabalené sú iba pár minút :D
    Škoda, že ten sneh nesnežil o pár dní neskôr, mali by sme zasnežené Vianoce... aj keď u nás je sneh, ale sú to len také zbytky, ktoré sa ešte neroztopili...

    OdpovědětVymazat
  2. My máme taky stěnu obloženou kamenem, ale světlým, no. Líbí se mi to. Vypadá to fakt pěkně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))