pondělí 26. prosince 2011

Vánoční foto výzva (2)

Druhá várka fotek do Vánoční foto-knižní výzvy od Nikky Finn probíhající od 26.11. do 6.1.Mám jich víc, ale nějak se mi nechtějí nahrát.

6. Cukroví
To snad ani nepotřebuje komentář :))
13. Baňka

16. Vánoční pohádka
S čerty nejsou žerty. Nikdy mě nenapadlo, že vyfotit film v televozi bude tak těžké :))
17. Nejoblíbenější dárky
Tak to jsou samozžejmě knížky a sběratelská vílka. Letos jen ta bílá (Jinovatka), tu orandžovou (Podzimku) jsem dostala minulý rok, ale dala jsem jí tam jen, aby té první nebylo smutno. A ještě práškovou čokoládu, je vynikající :D
20. Něco krásného
Co jiného, než můj čerstvě umytý pes :D No není nádherná?
23. Něco kouzelného
Říká se, že kolik bobulek na jmelí, tolik penízků v příštím roce. Tak doufám, že se to vyplní.

4 komentáře:

  1. Mmmmmmmmmmm ... krásné!!! a ty knihy O:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pejsek je nádherný!:)) A Jezdce časem jsem dostala také:D
    Kelsí

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, holky :) Za ty knížky jsem opravdu ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))