neděle 11. prosince 2011

Posuď knihu podle obalu (8)

Toto je nedělní meme os Syki. Jde o to vybrat si jeden obal knihy, publikovat k němu stručnou anotaci knihy a posoudit ho.Pravidla najdete zde.

Název: Jezdci časem
Autor: Alex Scarrow
Nakladatelství : BBart
Rok vydání:  09/11
Anotace:
Zahrávejte si s časem a známý svět… by se mohl změnit ve svět, jak ho neznáte. Liam O’Connor měl zemřít v moři v roce 1912. Maddy Carterová měla zemřít v letadle v roce 2010. Sal Vikramová měla zemřít při požáru v roce 2026. Ale několik okamžiků před jejich smrtí se zničehonic kdosi objevil a řekl: „Podej mi ruku…“ Jenže Liam, Maddy a Sal nejsou zachráněni. Najala je organizace, o jejíž existenci nemá nikdo ponětí, s jediným cílem – aby opravovali narušenou historii. Protože cestování časem je možné a někteří lidé by se rádi vrátili v čase a měnili minulost. Proto existují JEZDCI ČASEM, aby nás chránili. Aby zabránili cestovatelům v čase ve zničení světa…
Názor na obálku: 
Tuhle knížku dostanu od bratra k Vánocům, jsem ráda, že jsem dospěli k této dohodě, protože si nejsem jistá, jestli by se mi líbilo to, co by mi vybral sám :D.  Podle anotace kniha vypadá velmi dobře a také jsem četla pár pochvalných recenzí. Obálka je zajímavá, v knihkupectví mě zaujala, hlavně se mi líbí ta zlatá barva. Společně s černou vytvářejí zajímavý efekt. No, já už se těch Vánoc nemůžu dočkat :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))