pátek 16. prosince 2011

Kouzlo pohádek (2)

S vánočním obdobím je spojeno také spostu pohádek. V projektu Mrazivé období od Abyss a Syki je jeden podprojekt zaměřený právě na pohádky. Trvá od prosince do února. Pravidla najdete zde nebo tady.


Šípková Růženka

Asi jedna z nejrozšířenějších pohádek. V mnoha místech na Zemi můžete vidět spoustu různých zpracování a většinou pokaždé něčím originální. Já mám ráda verzi s růží (vždyť je to Růženka, ne?), ale nepohrdnu ani kolovrátkem.
V knižní verzi jsem se s pohádkou setkala prostřednictvím mých rodičů, ale hlavně díky babičce. Nepamatuji si na detaily, ale určitě v ní nechyběl sličný princ, který se uměl ohánět mečem. Nevím, proč si ho představuji jako blonďáka, ale je pravda, že většina princů jak v knížkách, tak i filmech má světlé vlasy. Nic proti nim nemám, ale já mám radši tmavé vlasy :))
Růženka jako taková mi je nesympatická, protože nemám moc v lásce růžovou. A stejně jako spousta dalších princezen je bez osobnosti a takové postavy já nemám prostě ráda :D. Pamatuji si, že jsem měla Růženku jako panenku Barbie, ale neměla jsem ji ráda, tak jsem jí ustřihla vlasy. To byla moje poslední bárbína, protože se mámě moje kadeřnické umění nelíbilo :D
Nepamatuji si, že bych někdy viděla kreslenou verzi této pohádky, ale je to možné. Naši českou verzi jsem možná taky viděla, ale taktéž si nejsem jistá. Jsem to hlava děravá :)).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))