úterý 6. prosince 2011

Joyeux anniversaire!

Dnes je to již 16 let, co jsem na světě, ale dnešek pro mě nebyl moc šťastný :D Zítra píšu velkou písemku z matiky (francouzsky!!) a protože jsem prudce inteligentní, začala jsem se učit až dnes. Proto mi prosím držte palce :)). O víkendu hodlám zahájit moji první giveaway, právě při příležitosti mých narozenin. Čekám jen, až mi přijdou ceny.
S blogem jsme začala někdy v říjnu, proto jsem ráda, že se má ,,kariéra'' blogera trochu rozjíždí.
A teď k dárkům. Od rodičů jsem dostala čtečku, kterou jsem si už hodně dlouho přála, ale nemohla se rozhodnout. Nakonec jsme si vybrala Kindle 4 a jsem nadšená, přestože jsme neměla moc času na vyzkoušení. Od mých kamarádek jsme dostala nádhernej náramek, za který jsem jim nesmírně vděčná. Mám ty moje holky strašně moc ráda a nevím, co bych bez nich dělala.

3 komentáře:

  1. Přeji teda všechno nejlepší :). I mě čeká "sladkých 16", a to v lednu. Nad čtečkou jsem taky přemýšlela a v přemýšlecí části jsem taky skončila :D. Opravdu to není levná záležitost, hlavně když chce člověk nějakou lepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak všechno nejlepší a zítra hodně štěstí :) Já si čtečku právě objednala dám si jí sama sobě k Vánocům a přemýšlela jsem i nad Kindlem, ale nakonec zvítězil Pocketbook pro 602 :) Tak jsem zvědavá, jestli jsem neprohloubila s tím Kindlem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc, holky :))

    Lady McFly: Jo, čtečky nejsou zrovna levné, tak jsem přemluvila naše, ať mi ji koupí k narozeninám a Vánocům dohromady. A jsem za to ráda, protože jsem ji dnes ozkoušela a jsem naprosto nadšená! :D

    Bastera: Taky jsem si nebyla jistá, kterou zvolit a ani teď si ještě nejsem tak docela jistá, jestli jsem udělala s Kindlem dobře. Líbí se mi, jsem z něj nadšená, ale je mi líto, že není nikde možnost čtečky porovnat, tak jako např. mobily. Dost by mi to zjednodušilo rozhodování. No uvidíme jestli s ní nebudou problémy, ale zatím to vypadá dobře :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))