neděle 18. prosince 2011

Vánoční řetězovka (4)

Čtvrtá a poslední část Vánoční řetězovky od Sue. Každou adventní neděli zodpovím 5 otázek na téma Vánoce :))


16.Dáváš a dostáváš na Vánoce dárečky?
Ano, nejprve jsem jenom dostávala, ale později jsem začala i dávat :))

17. Kupuješ dárky v předstihu nebo až těsně před Vánoci?
Jak kdy, ale většinou až těsně před Štědrým dnem, jsem totiž zmatkář a nikdy nevím, co komu darovat nebo to vím, ale ještě jsem to nekoupila. Furt si říkám, že je času dost a najednou je dvacátého druhého a já nemám nic. Letos mi zbývají dokoupit ještě dárky dva a nějaké menší pozornosti k těm co už mám koupené.

18.Jak vypadá váš vánoční stromeček? Máte ho jednobarevný nebo takový mix?
Máme spoustu červených baněk, nějaké slaměné ozdoby, hromadu stříbrných řetězů, růžovou špičku, barevný světýlka,... No asi si dokážete představit, že je to spíš takový ,,mix" :D

19. Který dárek pod stromečkem nesmí chybět?
Asi ponožky :D Co bych si bez těch teplých úžasných stvoření počala?

20. Jaký nejvtipnější dárek jste dostali?
Pravděpodobně žádný, protože vtipný dárek je věc neužitečná a já nemůžu dostávat neužitečné věci, bylo by to mrhání :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))