neděle 27. listopadu 2011

Vánoční řetězovka (1)

Dnes je první adventní neděle a spolu s ní odstartovalo spoustu vánočních projektů. Jedním z nich je tato Vánoční řetězovka od Sue. Každou adventní neděli zodpovím 5 otázek :))


1. Co máš na Vánocích nejraději?
Určitě tu atmosféru. Žádné jiné období během roku se nevyrovná Vánocům. Kdy jindy se díváme s celou rodinou na pohádky, strávíme tolik času v kuchyni a bohužel i v obchoďácích?

2.Jaké zvyky máte v rodině?
Dopoledne před Štědrým večerem jdeme vždycky na procházku navštívit pratetu a popřát jí pěkné svátky. Nikdy se mi do té zimy nechce, ale stejně jdu, už to k Vánocům u nás patří. Také dárky dáváme pod stromeček, který jsme nazdobili předchozí večer společně (ale mě se zdá, že zdobím hlavně já),  už ráno, abychom se měli na co těšit.

3.Do kdy jsi věřila na Ježíška?
Nevím, kdy přesně to bylo, ale jednou jsem viděla tátu jak nese dárky do obýváku. Asi mi to nedošlo hned, ale tím to kouzlo Vánoc nezmizelo. Mám je ráda stejně jako před tím.

4.Jaké dárky nejraději dostáváš?
Miluji překvapení! Ale musí se mi to fakt líbit, za překvapení nepovažuji ponožky. Minulý rok jsem dostala od rodičů úžasnej budík a to jsem opravdu nečekala. Taky ráda dostávám knížky, ale v poslední době jich moc nedostávám, protože se máma bojí, aby mi nekoupila něco, co jsem už četla.

5.Jaký je tvůj nejoblíbenější dárek z dětství?
Asi Lego. Mám ho plnou krabici a ještě teď si z něho něco postavím. Kromě této stavebnice a knížek mi toho z dětství nezbylo, zbytek je buď na půdě u babičky nebo u sestřenic a bratranců.

2 komentáře:

  1. Dárky už ráno? To je zajímavé, o tom jsem snad ještě neslyšela :). To my se jdem s bratry a mamkou "schovat" do pokoje, aby mohl ježíšek (ve skutečnosti teda taťka :D) přinést dárky pod stromeček. Dnes už tomu nikdo z nás nevěří, i přesto to tak děláme pořád.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, taková malá pomsta od rodičů :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))