neděle 27. listopadu 2011

Posuď knihu podle obalu (6)

Toto je nedělní meme os Syki. Jde o to vybrat si jeden obal knihy, publikovat k němu stručnou anotaci knihy a posoudit ho.Pravidla najdete zde.

Název: Čas čarodějnic
Autor: Deborah Harknessová
Nakladatelství :  Knižní klun
Rok vydání:  11/2011
Anotace:
Historička a čarodějnice Diana Bishopová celý svůj život odmítala své nadpřirozené nadání. Očarovaný alchymistický rukopis však do jejího života vnese nevítaný příval magie a najednou se o ni zajímají nejen čarodějnice, ale i démoni a upíři. Záhy se po Dianině boku objeví i záhadný Matthew Clairmont, vědec, válečník a upír. Přestože mezi bytostmi panuje staleté nepřátelství, Diana a Matthew se jen s obtížemi brání vzájemné mrazivé přitažlivosti.


Názor na obálku: 
V poslední době začínám mít čím dál víc ráda fialovou barvu. A právě takovou tvavou jako je na Času čarodějnic. Líbí se mi, jak místy přechází až do černé a jinde do bílé. Jsem zvědavá, jak bude vypadat ve skutečnosti, protože ji mám slíbenou k Vánocům. Příběh nevypadá na originální veledílo, ale už jen kvůli té obálce si ji chci přečíst. Už dlouho jsem nenarazila na kvalitní čarodějnou knihu, tak doufám, že mě tato překvapí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))