neděle 13. listopadu 2011

Posuď knihu podle obalu (4)

Toto je nedělní meme os Syki. Jde o to vybrat si jeden obal knihy, publikovat k němu stručnou anotaci knihy a posoudit ho.Pravidla najdete zde.

Název: Inheritance
Autor: Christopher Paolini
Nakladatelství :  Fragment
Rok vydání:  30.března 2012
Anotace:
Není tomu tak dávno, co byl Dračí jezdec Eragon obyčejným chudým farmářským chlapcem a jeho dračice Safira pouhým modrým kamenem v lese. Nyní právě na nich závisí osud celé civilizace.
Dlouhé měsíce výcviku a bojů přinesly mnohá vítězství a naději, ale také srdcervoucí ztrátu. A ta nejtěžší bitva je přitom teprve čeká: musí se postavit samotnému Galbatorixovi. Aby zvítězili, budou muset být skutečně silní a odvážní. Pokud to nedokážou oni, neporazí Galbatorixe nikdo. Druhá šance neexistuje.
Jezdec a jeho drak došli dál, než se odvážil kdokoli jiný. Ale podaří se jim porazit samotného krále zla a obnovit v Alagaësii spravedlnost? A pokud ano, co budou muset obětovat?


Názor na obálku: 
Bohužel se musím přiznat, že jsem ani jeden díl nečetla a první díl jsem pouze viděla v kině. Už dříve jsem se  o to pokoušela, ale nedopadlo to dobře. Vzdala jsem to po pár stránkách. Letos o Vánocích to hodlám dohnat a přečíst si díly předchozí, abych se mohla jako ostatní těšit na Inheritance. Předchozí díly mám doma a tenhle se k nim bude hodit. Miluji zelenou barvu, takže se mi přesně trefili do vkusu. Z celé série se mi ale nejvíc líbí Brisingr, ale tenhle díl se mu směle vyrovná.

1 komentář:

  1. Celá ta série má pěkné ty obálky, já si na to potrpím, když se série k sobě hodí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))