pondělí 7. listopadu 2011

Pohodlí při četní

Když je kniha zajímavá, tak je mi i jedno, kde ji čtu. Pokud se ale začíst nemůžu, nebo čtu povinnou četbu, začínám být trochu náročná. Nejraději mám asi postel, neustále mi je zima, tak mi peřina vždy přijde vhod :D. Mám velkou postel, takže rozvalování není problém, pustím si potichu nějaké soundtracky, zavřu dveře a ostatní už ví, že mě mají nechat. Často čtu hlavně večer nebo brzo ráno. Kdy je venku klid a nikdo nikam nespěchá.
Obdivuji lidi, kteří dokážou číst v autobuse. Nesnáším, když se ráno učím a někdo se mi dívá přes rameno do sešitu. Na čtení potřebuji klid ne ne hromadu zvědavých lidí. Něco jiného je, když jedu v autě, vlaku nebo v dálkovém autobusu. Všichni si hledí svého, nikdo neotravuje a mírné kodrcání mě uklidňuje. Některým lidem se dělá při čtení v autě špatně, ale já s nadšením můžu říci, že patřím k té druhé skupině.
Mám v plánu pořídit si čtečku, ale až po Vánocích. Zatím jsem si vystačila se svým mobilem, který se mi osvědčil převážně v nudných hodinách ;). Učitelé to přehlédnout, látku si si zapisuji, ale pochopit se to snažím až doma (nebo až před testem), ale vybírám si hodiny, které nejsou náročné.
Čtu ráda, často a ani ta povinná četba mi tolik nevadí. Jsem schopná přečíst celou (200-300) stránkovou knížku za den, ale teď před čtvrtletím je to horší. Společnost při čtení mi dělá můj pes, ale někdy mě spíš vyrušuje. Musím se zvednout a jít s ním ven. Aspoň někdo mě přinutí myslet na něco jiného a donutí mě zavřít knihu.
Kde nejraději čtete Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))