středa 30. listopadu 2011

Nejděsivější nej (7)

Toto děsivé téma má 7 částí, které je součástí Děsivého podzimního meme. Pravidla nejdete na této stránce. 

5 děsivých domácích prací
 Kdo by je dělal rád, že?

Pomoc v kuchyni
Kuchyň je jedna z místností, kde se projevuje moje ,,šikovnost". Spálené ruce či opařená noha není pro mě nic neobvyklého. Já tyto nehody prostě přitahuju :D Miluji pečení a musím se pochválit, že to co vytvořím, je většinou k jídlu. Na to se moje nešikovnost nevztahuje, ale tyto ,,nehody" se mi stávají i jinde.






Práce na zahradě
Ještě týden po plevelení mívám hlínu za nehty. Nejsem žádná porcelánová dáma, co se bojí ušpinit, ale ta hlína mě fakt štve. Nevadí mi práce na jaře nebo v létě, ale nejhorší je to na podzim. Fouká, je zima, nikomu se nechce nic dělat, jen zalézt do domu a do tepla (a třeba pokračovat ve čtení té úžasné knížky, co mu tak dlouho leží ladem na poličce).




 Žehlení
Jak já tohle nesnáším. Jednu dobu jsem i žehlila pro sousedku, jako výpomoc a od té doby se k žehličce přibližuji, jen když opravdu musím. Ale bez rádia ani ránu!






Mytí psa
Svého psa miluji a nedám na něj dopustit. Problém je, když se musí vykoupat. Po namočení vypadá jako malá krysa a mě je jí líto, jak se tak moc třepe. Tohle mi trhá srdce, ale je horší ji vidět špinavou.





Zalévání kytek
Tahle domácí práce, není přímo děsivá, protože ji nedělám. Měla bych, ale vždy na ty chudáčky kytičky zapomenu. Proto za mě tuto funkci vzala mamka a od té doby u nás vypadají kytky mnohem lépe.U mě mají šanci jenom kaktusy.

2 komentáře:

  1. S těma kytkama jsem na tom podobně :D u mě v pokoji je suchá zona :D mamka mi je občas zalije ale žádná sláva to není:D ale už si začínjí pomalu zvykat. Maka už vzdala jakýkoli dárek v podobě zelně,ale babička to ještě někdy zkusí. Ze mě květinářka nebude :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že je nás takových víc :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))