středa 23. listopadu 2011

Nejděsivější nej (6)

Toto děsivé téma má 7 částí, které je součástí Děsivého podzimního meme. Pravidla nejdete na této stránce. 

5 děsivých školních předmětů

Můžu vám sem napsat celý můj rozvrh? :D

Francouzský dějepis
Dějepis mám ráda, baví mě a naše učitelka dobře naučí, jenže na úkor našich nervů. Před hodinou se třída nervuje, každý doufá, že nevyvolá zrovna je. Nebere dobrovolníky, nelíbí se jí, když umíme látku slovo od slova a když výběr padne na nějakého nešťastníka, zbytek si oddechne. Nevadí mi její způsob učení, jen to čekání na vyřčení jména zkoušeného je horor.




Základy společenských věd
Nuda, nuda, nuda! Na ZSV máme učitelku, která má oči tak daleko od sebe, že vypadá jako mimozemšťan. Nikdo ji neposlouchá, nikoho to nebaví. Není to předmětem, spíš učitelkou. V jejích hodinách je těžké dávat pozor.







Francouzská chemie
Na tenhle předmět máme rodilého mluvčího, takže vzájemná komunikace je trochu nesmělá. Dává přapadovky na práci z laboratorního cvičení, které měla jedna skupina před týdnem a ta druhá ten den ráno. Pro mě je problém chemii pochopit i v češtině, takže ve francouzské verzi plavu.




Tělocvik
Až do letošního roku jeden z mých nejoblíbenějších předmět. Spor miluji a jde mi všechno. Teda kromě gymnastiky a to je také důvod, proč se mi letos cvičit nechce. Dostali jsem příšernou učitelku, starou a namyšlenou. Gymnastiku jsme ještě nedělali, ale už nám tím vyhrožovala. Jo, a pár studentů, včetně mě a to jsem sportovec, při jejích běžeckých cvičení zkolabovalo.


Francouzská konverzace
Další rodilý mluvčí, který miluje divadlo. Přičtení textu ho tak prožívá, že by to stačilo na Oskara. Pokud jste si četli předchozí body, tak spojte zsv a chemii dohromady. Je to nuda, které nerozumíte.

3 komentáře:

  1. Chemie v cizím jazyku, tak to bych vyhořela. Máme ji teprve druhý rok na základce a už teď jsem z velké části úplně mimo...vůbec nechápu, jaká je souvislost mezi vzorečky a látkami :D přijde mi to jako něco totálně rozdílného....

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ze ZSV maturovala :D Můj nejoblíbenější předmět!

    OdpovědětVymazat
  3. Karol Dee: Jo, mám s ní trochu problémy :D Letos ji máme poprvé ve fránině a musímm se přiznat, že i předtím jsem s ní bojovala.

    Syki: Fakt? Možná mi ho jen zprotivila ta učitelka, ale mě ty hodiny prostě nebaví :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))