středa 9. listopadu 2011

Nejděsivější nej (4)


Toto děsivé téma má 7 částí, které je součástí Děsivého podzimního meme. Pravidla nejdete na této stránce. 

5 děsivých snů
Miluju ten pocit, když se zachumlám do peřin, ale vždy mě dokáže pěkně rozhodit noční můra. Jako většina lidí si sny pamatuji velmi krátce nebo minimálně, ale některé jsem si zapamatovala velmi dobře, protože se mi vrací.

Nejstarší sen
Z dětství si pamatuji jen jediný sen.
V nohou postele jsem měla vysokou skříň na oblečení na kterou dopadalo světlo z ulice. Mám staršího bratra, který mě vždy rád strašil a to hlavně před spaním. Pokaždé, když mi vykládal nějakou historku se mi zdál ten stejný sen. Sen o tom jak ležím v posteli a z té skříně na mě kouká rozšklebený obličej. Naštěstí to byl jen sen a po probuzení na mě nikdo nevejral :)).Teď už mám předělaný pokojík na studenské doupě a tahle skříň byla první, které jsem se zbavila.





Řídím auto
Nevím proč se mi zdá zrovna o tomhle, když jsem ještě ani neměla možnost řidičák získat, ale minimálně třikrát se mi o tom zdálo. Pokaždé do něčeho nabourám a s trhnutím se probudím.





Zábavný park
Další z mých opakujících se snů se odehrává v zábavním parku. Jsem tam s rodinou a velmi se těšíme na to, co tam potkáme, protože jsme slyšeli velmi dobré ohlasy. Bohužel jsme se na  začátku prohlídky rozdělili a já zůstala sama. Chvíli jsem bloudila, ale podařilo se mi najít budovu ve které bylo spoustu lidí. Najednou se zavřely vstupní dveře a my se ocitli v pasti. Vyběhl proto nám šílenec s motorovou pilou a v rozhlasu znělo upozornění, že je to šílenec, ale že je slepý. Když se nebudeme hýbat a vydávat zvuky, budeme v bezpečí. Jenže já jsem se mu nějak dostala do cesty a ten šílenec mě zabil. Naštěstí mě našli rodiče a odvedli mě za šéfem celého parku, který mě dal znovu dohromady a zakázal mi znovu vstoupit do parku.

Létám na matraci
V poslední době se mi tento sen už neopakuje, ale byly doby, kdy to byl můj nejčastější sen. Sním o tom, že se ráno probudím a mám chuť jít ven, ale nemůžu se zvednout. Rozhodnu se tedy odletět i s matrací. Nešťastnou náhodou se přimíchám do hejna hus a ty mi roztrhají můj létající prostředek. Probudím se vždy, když už si myslím, že dopadnu na zem.




Škola mě děsí
Nenávidím, když mám mít projev před celou třídou a já si nejsem jistá tím co mám říkat. Ve stresu vždy zapomenu na to co mám říkat. Můj sen se odehrává vždy před nějakým referátem, který mám mít před třídou. Stojím sama před tabulí, ale nemůžu otevřít pusu. Snažím se, ale nejde to. Vím co mám říkat, ale nemůžu mluvit. Spolužáci začínají být neklidní, vrtí se a šuškají si. Najednou už můžu ústa otevřít, ale už nevím co říkat. Podívám se na učitelku a tímto sen končí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))