neděle 16. října 2011

Začínám

Je těžké začínat od nuly. Vytvořit si základy a na nich vše postavit. Obtížné, ale dá se to zvládnout a na konci budete překvapeni, že se vám to vůbec povedlo. Tak je to i s blogem. Je spousta dobrých stránek o knihách, které mají pravidelné čtenáře a prosadit se mezi nimi jako nováček mě bude stát velké úsilí. Musím se snažit nabídnout něco nového a originálního a já miluju výzvy. Nevím, jak dlouho mi tato chuť vydrží, ale třeba si to i přes těžké začátky zamiluju. Byla bych ráda, kdybyste sledovali mé začátky a případně mi dali nějakou radu. Staňte se mými pravidelnými čtenáři a já se budu snažit vás nezklamat. Pravděpodobně články nebudou přibývat denně, studuji na gymnáziu a sportuju (volejbal a hlavně plavání), ale blíží se prázdniny a ty hodlám zasvětit tomuto blogu. Nezanevřete nade mnou a vracejte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))