čtvrtek 27. října 2011

Vyhrála jsem knížku!! :))

Nedávno jsem vyhrála knížku od CooBoo a dneska mi došla, tak jsem si to nemohla odpustit a musela jsem se s tím Vám pochlubit :D. Vybrala jsem si Démon a zloděj, protože mám doma první díl a i celou předchozí sérii od Darrena Shana. Tento autor patří k mím nejoblíbenějším.
Tak, tady ji máte :)

A protože jsou prázdniny, tak jsem si zašla i do knihovny, když mám tolik volného času. Natrefila jsem tam na zajímavé novinky, které jsem si buď chtěla koupit, nebo přečíst na netu, ale bohužel nebyly love. Tak jsem ráda, že jsem je sehnala aspoň v naší úžasné Brněnské knihovně.  Máme tu velmi kvalitní síť poboček Knihovny Jiřího Mahena a novinky tam mívají do 1 měsíce od vydání. A další její plus je, že ji mám jen kousek od mého domu :)).
Dnešní úlovek z knihovny a moje knihy série Demonata od Darrena Shana.

5 komentářů:

  1. Ha, tak konečně vím, komu mám vynadat za to, že mi nejspíš ukradl z KJM Čísla. :D Ne, sranda, ale i tak. Já jsem taky byla trochu obdarována od CooBoo. Hold čtu kvůli recenzi Monster High. :D
    Jo, to jsem chtěla. Úžasná a kvalitní síť poboček KJM? Jsi vůbec z Brna? :D Já jsem ráda, že máme ve městě kvalitní knihkupectví, ve kterých nacházím všechny knihy, které chci. I když je pravda, že KJM někdy využívám, ale i tak. Znám i lepší knihovny. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pardon, za ty Čísla se omlouvám :D Jaké jiné knihovny máš na mysli? Já Chodím jen do téhle a do školní, jiné po ruce nemám. Uvažovala jsem taky nad MZK ale tam mají novinky jen do studovny a ne k absenčnímu půjčení. Právě KJM mám u domu a vždycky si tam vyberu spoustu knížek, tak možná máme odlišný vkus :D

    OdpovědětVymazat
  3. No jo. Já pravidelně přepadávám hned tři knihovny. Jednu, ve které je opravdu minimum dobrých knih. Je pravda, že asi jedna rozhodně stojí za slovo, ale tam taky není všechno. Mám hodně velký pocit, že kdybych nezačala obcházet takovýhle weby, asi bych v životě neslyšela o většině knih, které mám teď možnost číst. :D
    Jo a abych nezapoměla. Menší otázečka. Je ta Demonata opravdu skvělá? Já totiž nějak nevím, četla jsem jednu knihu od Shana a nějak mě to nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
  4. Záleží na tom, jestli se ti líbí krvavý knížky ;). Přečetla jsem ji ani ne za 2 hodiny, ale v originále. Prestože mám knihu doma, tak jsem ji nečetla :D, takže nevím jak je na tom překlad. Příběh je to opravdu dobrý, originální. Mě se líbila, a pokud si ji přečteš, ráda bych, kdyby si mi napsala, jak si stála u tebe.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já to risknu. Udělám nálet na knihovnu. :D Snad to tam budou mít. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))