středa 26. října 2011

Nejděsivější nej (2)

Toto děsivé téma má 7 částí, které je součástí Děsivého podzimního meme. Pravidla nejdete na  této stránce. 


5 děsivých filmů

 Na tyto filmy vzpomínám jen velmi nerada :))


S.A.W. 3
První díl z této řady, který jsem viděla. Tolik krve na jednom místě jsem nikdy v životě neviděla :D











Hory mají oči
Opravdu nechutný film. Celou dobu jsem seděla s polštářem přitisknutým k tělu a mírně se kolíbala. U nikdy více, prosím! A musím se přiznat, že jsem neviděla dvojku. Nenašla jsem odvahu.







Harry Potter a Relikvie smrti 1.část
Harryho jsem si nemohla nechat ujít a šla jsem na něj do kina. To jsem ovšem nečekala, že z Naginiho vyletím z kůže. Vyděsil mě, opravdu :D








S.A.W. 4
Po zkušenostech z předchozího dílu, jsem se na tenhle podívala za denního světla. Bohužel, nepomohlo to...









Scary movie 3
Já vím, že je to parodie, ale stejně jsem se na něj nemohla dodívat :D

2 komentáře:

  1. Hory mají oči, brrr! Viděla jsem jenom dvojku a prý se to nedá srovnávat, Jednička je strašná, ale mě - takovýmu strašpytlovi - stačila dvojka :P

    OdpovědětVymazat
  2. Já na dvojku nemám nervy :D Musela bych se na ni podívat hodně brzo ráno, abych na ni do večera zapoměla. Nešnáším noční můry :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))