středa 19. října 2011

Nejděsivější nej (1)




Toto děsivé téma má 7 částí, které je součástí Děsivého podzimního meme. Pravidla nejdete na  této stránce. 




5 děsivých knih
Vytvořit tento seznam mi trvalo docela dlouho, protože moc děsivých knížek nečtu. No, vyhýbám se jim :)) 



J.K. Rowlingová
Harry Potter a Fénixův řád
Existuje něco horšího než Odbor záhad? 
Když jsem knihu četla poprvé, 
tak to bylo centrum všech mých nočních můr.











Darren Shan
Demonata
Tahle kniha si určitě zaslouží být v tomhle seznamu. Už název první kapitoly vám napoví, že to není kniha pro nejmenší. Při čtení jsem seděla během napínavých úseků s otevřenou pusou (a že jich tam bylo požehnaně). Kontrola volného prostoru pod postelí se stala nedílnou součástí mých rituálů před spaním.










William Shakespeare
Macbeth
Samá vražda a intrika. 
Klasická Shakespearovská tragedie.











Matematika pro gymnázia
Děsila mě tehdy, děsí mě i teď :D Jasně, není to tak úplně kniha, 
ale děsivá určitě je.
Kolik promarněných nocí nad touto knihou jsem zažila ani nepočítám a stejně mi to bylo k ničemu...









Darren Shan
Krvavé chodby
Jak mrtvoly z mrazící místnosti ve starých jatkách, tak i zabití Murlougha je popsaná i s detaily a to včetně vyhrnutí střev. Tohle si autor mohl odpustit.



1 komentář:

  1. matika mě pobavila :D Taky jsem s ní měla na střední trápení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za tvůj komentář :))