čtvrtek 27. října 2011

Expres recenze: Proroctví sester

Rozhodla jsem se udělat novou rubriku a to Expres recenze. Po přečtení vybraných knížek vám napíšu můj názor na knihu s malou kapkou popisu děje. Budu dělat i ,,obyčejné" recenze, ale věřím, že i tyto někoho zaujmou a pro někoho budou lákavější než ty klasické.
 
 Autor: Michelle Zinková
Vyšlo: leden 2011
Nakladatel: Knižní klub
Žánr: fantasy
Anotace:
První díl „gotické“ fantasy série situované do Ameriky konce 19. století. Dvojčata Lia a Alice právě osiřela. Lia objeví na zápěstí tajemné znamení a začíná si všímat podivného krutého chování své sestry. Objeví knihu s jedinou stránkou, ve které si přečte temné proroctví, které varuje před příchodem Ďábla na svět. Lia se domnívá, že ona je Strážkyní, která tomu má zabránit, a její zlá sestra Branou, jíž má Zlo vstoupit. Ale je to skutečně tak jednoduché?

Tato kniha má dlouhý začátek, ale tím že se odehrává v historickém prostředí a ve světě našemu pdobném, ale místy odlišném. Celý příběh se točí kolem 2 sester, dvojčat a příběh je z pohledu té ,, hodnější" .  Na týhle knize se mi líbí, že je plná zvratů, chvíli si myslíme, že víme, jak kniha zkončí, ale s další informací se ocitneme znovu na začátku. Vytkla bych jí, že má občas vleklý děj, který jsem měla chuť přeskakovata některé informace se tam uváděly i dvakrát či třihrát. To jsem považovala ža zbytečnost. Jo, a taky písmo, kterým jsou psané dopisy se čte velmi těžko. Kniha všeobecně nenabízí moc nových věcí, ale některé momenty ně překvapily. Určitě si přeču i další díly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za tvůj komentář :))